מלבב כתב:יאיר כתב:מלבב כתב:יאיר כתב:מלבב כתב:איך מסבירים מבחינה מוסרית את ההצדקה בהריגת בעלי חיים לאכילה.
לא יודע אם כבר כתבו אבל כל העולם נברא לצורך האדם (ולכן נברא אחרון)
(למרות שכיום בכל מקרה יש בעיות כשרות חמורות בכל הכשרויות)
גם גוי נברא לצורך ישראל, ולכן זה מוסרי לשחוט גוים כדי למכור בשרם לקניבלים?
ועוד ניחא למי שאוכל לשם שמים אבל מה ההיתר לשחוט ולאכול לשם תאווה שוודאי לא לצורך כך נברא לספק תאוות.
הקב"ה אסר להרוג גוי כשם שאסר לאכול חזיר אבל לשחוט בהמה כדין ולאוכלה
הקב"ה התיר ולא אסר בשום מקום.
ואם על תאוה הינך מדבר אז אל תאכל גם סלט ירקות וכל מיני מאכלים הערבים לחך אלא פת במלח (ועדיף בלי) ומים במשורה... [אה..וגם תבלע מיד כמו שנהג הגר"א כדי שהחך לא יהנה]
אגב, בכנות. אתה בא אלינו אחרי שמיעת הרצאה של "הרב" קיסר?
התורה גם התירה אשת יפת תואר במלחמה, זה לא אומר שזה רצוי.
ולא בגלל שאסא קיסר מגזים אז כל מה שהוא אומר לא נכון.
אה..אז פתאום אתה טוען מדין חסידות וחומרא ולא מעיקר הדין??.....
הקיסר הנ"ל מסלף את דברי חז"ל ומגלה פנים בתורה שלא כהלכה
כל הגדולים בכל הדורות לא ידעו מה הם כתבו ולא ידעו מה מותר ומה אסור (ואכלו בשר) עד שזכינו והוא בא וגילה להם ולנו מה הם התכוונו במה שהם בעצמם כתבו...הגיוני..