ליטוואק פון בודאפעסט כתב:הראוני את דברי מרן הגרמ"פ באו"ח ח"א סי׳ כ"א שכתב להדיא ד׳וצונו׳ איננה עיקר בברכה, בנוגע לצאת ידי ברכת התורה באהבה רבה, עיי"ש.
לבנון כתב:ליטוואק פון בודאפעסט כתב:הראוני את דברי מרן הגרמ"פ באו"ח ח"א סי׳ כ"א שכתב להדיא ד׳וצונו׳ איננה עיקר בברכה, בנוגע לצאת ידי ברכת התורה באהבה רבה, עיי"ש.
דעת הגר"ח ידועה, שברכת התורה היא לא ברכת המצוות, אלא ברכת הודאה ושבח, וממילא אין ראיה לגבי ברכת המצוות.
יבנה כתב:תבדוק בספר שגיאות מי יבין של ר' לרנר.
מצד הסברא מה שציוונו כלול במה שאמר אשר קדשנו במצוותיו, ואינו נחשב כשינוי ממטבע הברכה. ומצד הענין מובן לכל כוונתו שנט"י הוא המצוה , וכעין עסוקים באותו ענין.
יבנה כתב:תבדוק בספר שגיאות מי יבין של ר' לרנר.
מצד הסברא מה שציוונו כלול במה שאמר אשר קדשנו במצוותיו, ואינו נחשב כשינוי ממטבע הברכה. ומצד הענין מובן לכל כוונתו שנט"י הוא המצוה , וכעין עסוקים באותו ענין.
אִיךְ-מֶיְין כתב:יבנה כתב:תבדוק בספר שגיאות מי יבין של ר' לרנר.
מצד הסברא מה שציוונו כלול במה שאמר אשר קדשנו במצוותיו, ואינו נחשב כשינוי ממטבע הברכה. ומצד הענין מובן לכל כוונתו שנט"י הוא המצוה , וכעין עסוקים באותו ענין.
כמדומני 'ברנד', ולא, הוא לא דיבר מזה שם (בחיפוש בספר שנמצא באוצר).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 81 אורחים