שש ושמח כתב:המאמר אינו ראוי לתגובה, ופשוט שאסור לחלל שבת כדי למגן חנויות וכדו' [על בתים פרטיים יש מה לדון אך כמדומני שבנידו"ד לא היתה סכנה לבתים].
שש ושמח כתב:המאמר אינו ראוי לתגובה מהסיבה הפשוטה שכל בעל שכל שקורא אותו מבין לבד שכולו קשקוש אחד גדול, ובעצם חצאי אמיתות שגרועים משקר, ולכן חבל לבזבז את הזמן כדי להוכיח זאת.
עזריאל ברגר כתב:שש ושמח כתב:המאמר אינו ראוי לתגובה מהסיבה הפשוטה שכל בעל שכל שקורא אותו מבין לבד שכולו קשקוש אחד גדול, ובעצם חצאי אמיתות שגרועים משקר, ולכן חבל לבזבז את הזמן כדי להוכיח זאת.
היה ראוי שתראה לפחות נקודה אחת במאמר ש"כל בעל שכל" יכיר בה שהיא "קשקוש" או "חצאי אמיתות".
כי אני רפרפתי על המאמר ונטיתי להסכים עמו, וכמדומני שרוב-ככל חברי הפורום ויסכימו שאפשר להכליל אותי בקבוצת האנשים בעלי השכל....
שש ושמח כתב:הנידון כאן אינו על דליקה שסמוכה למגורי בנ"א, ולכן דברי רד"פ לא שייכים לכאן גם לדעת כותב המאמר.
זאב ערבות כתב:שש ושמח כתב:הנידון כאן אינו על דליקה שסמוכה למגורי בנ"א, ולכן דברי רד"פ לא שייכים לכאן גם לדעת כותב המאמר.
ומנין לך שזה לא היה במקום מגורי בני אדם?
שש ושמח כתב:זאב ערבות כתב:שש ושמח כתב:הנידון כאן אינו על דליקה שסמוכה למגורי בנ"א, ולכן דברי רד"פ לא שייכים לכאן גם לדעת כותב המאמר.
ומנין לך שזה לא היה במקום מגורי בני אדם?
באמת כדאי שתקרא את המאמר ואח"כ תגיב.
בסיכום דבריו, לאחר 3 ה"התירים" שלו, הוא כותב
"בנוסף לכל הנ"ל, כאשר יש חשש שהצתות הרכוש יסכנו חיי אדם, חובה על כל אחד ואחד להזרז לחלל שבת לצורך מניעתם, מחשש ספק פיקו"נ"
זאת אומרת שכל ההתירים הקודמים שלו היו גם במצב שאין חשש כזה.
ולגופו של דיון, חשש פיקו"נ בדליקות בזמננו הוא די רחוק, ויתכן מאד שלא התירו אלא לכבות דליקה קיימת, ולא התירו לחלל שבת למניעת חשש רחוק של דליקה.
שש ושמח כתב:באמת כדאי שתקרא את המאמר ואח"כ תגיב.
בסיכום דבריו, לאחר 3 ה"התירים" שלו, הוא כותב
"בנוסף לכל הנ"ל, כאשר יש חשש שהצתות הרכוש יסכנו חיי אדם, חובה על כל אחד ואחד להזרז לחלל שבת לצורך מניעתם, מחשש ספק פיקו"נ"
זאת אומרת שכל ההתירים הקודמים שלו היו גם במצב שאין חשש כזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 268 אורחים