כתב רבינו המשנה ברורה בסימן תרפא, לשיטה שבמוצ"ש תחילה מבדילים ואח"כ נ"ח:
"יכול לברך תחילה על הנר חנוכה להבדלה ולכבותה ולחזור ולהדליקה למצות נר חנוכה, ועדיף טפי למיעבד הכי דכיון דעביד ביה מצוה חדא ליעבד ביה מצוה אחריתא".
והנה למעשה נוהגים לחזר אחרי אבוקה להבדלה, וא"כ לא מצוי שיעשו מנר ההבדלה נר חנוכה,
אלא שיל"ע האם יש ענין והידור להדליק בנר ההבדלה (האבוקה) את הנרות חנוכה, מצד "כיון דעביד בה מצוה חדא וכו'.
[ובסברא היינו הך, שגם להדליק בה את הנ"ח נחשב מעשה מצוה, ולא רק עצם הנרות חנוכה]
והוא דבר חידוש, ומעודי לא ראיתי עושים כן. אולי החנוכה הזה אחנוך הידור חדש ונחמד, הואיל ונפיק מפומיה דמרן המ"ב ואולי גם קודמיו.