ואבא מארי ז"ל בתחלת ימיו לא היה מפרש חבטן קצצן, והפירוש שלו על גמרא מסכת סוכה פירש בו חבטן פירושא אחרינא כדעת מקצת המפרשין, ואני תיקנתי אותו על החיבור בצואתו /כצואתו/ ז"ל ופרשתי חבטן קצצן, והוצאתי זו הראיה.
א. מה זה הפירוש לתלמוד של הרמב"ם? האם שרדו קטעים ממנו?
ב. מה כוונתו 'ואני תקנתי ממנו על החיבור כצואותו'? האם שתיקן את הפירוש, או שהוא זה שתיקן בספרו 'יד החזקה' ששם מבואר שמשפרש שחבטן היינו קצצן.
ג. מה כוונתו 'והוצאתי זו הראיה'.
תודה לכל המסייעים.