ובחידושי המאירי נקט ג"כ כשיטה זו וכתב
ולא זכיתי להבין איך כשקורים את הר' בקמץ זה כולל גם רב וגם רבי?נקטינן דלא מרבי יהודה ולאו מרב יהודה קאמר ולהכי נקיט לה בקמצות הרי"ש
ולא זכיתי להבין איך כשקורים את הר' בקמץ זה כולל גם רב וגם רבי?נקטינן דלא מרבי יהודה ולאו מרב יהודה קאמר ולהכי נקיט לה בקמצות הרי"ש
יתר10 כתב:ואם הבנתי נכון הפירוש הוא כזה: מי ששומע את רחבה אומר "רָבי" (ר' קמוצה וב' רפויה) הרי שבתחילת שמיעתו הוא מדמה כאילו הוא מתכוון לומר 'רב' יהודה (כמובן רק בהנחה שאינו מבדיל בין קמץ לפתח כהספרדים) ומשסיים רחבה את הגיית המילה בב' חרוקה זה נשמע כמו "רבי" וכך יבין השומע מצורה משונה זאת שרחבה נתכוון לכלול שניהם.
מיללער כתב: (או בקמץ תחת פתח? האם א' מורה לקמץ יותר מפתח?)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 44 אורחים