בדפים הנלמדים מוזכר דין ראש חודש טבת שחל בשבת שבו קוראים בשלש ספרי תורה
וכן דין ראש חודש אדר שחל בשבת שבו גם כן קוראים בשלש ספרי תורה
ויש לעיין קצת למה לא הוזכר בגמרא דין ראש חודש ניסן שחל בשבת שדינו שווה להנ"ל
ואפשר אולי שמתוך דברי הגמרא נראה דלא נצרך לכתוב דין זה דפשוט הוא
ובאמת ברמב"ם הזכיר לשלושת דינים אלו
ויעויין באור שמח שלמד מקור דין ר"ח טבת בשבת שהוזכר ברמב"ם מק"ו
אך קשה מדוע השו"ע (כמדומני) ג"כ הזכיר ר"ח טבת ואדר שחלו בשבת ולא הזכיר ר"ח ניסן