מבואר בגמ' פסחים צו שכיון שלא היה מזבח הקריבו את הכל בבת אחת
ולא מבואר בגמ' האם שרפו את כל חלק האימורין כמו במזבח
או שאכלו אותם עם הבשר?
ואולי שאלה כללית יותר האם היה לפסח מצרים את כל דיני קרבנות?
יהודי טבעי כתב:לשון הגמרא דף צו/א - בעי רבי זירא אימורי פסח מצרים היכא אקטרינהו אמר ליה אביי ומאן לימא לן דלא שויסקי עבוד
בפי' ר"ח ותורי"ד כאן כתבו דאכלום וכן משמע ברש"י, והמאירי וריטב"א פי' שצלו אותם באש לגבוה
והגרי"ז כתב שכיון שלא נאמר בהם דין הקטרה הוזהרו שלא להותיר ואכלו גם את החלבים שעדיין לא ניתנה תורה.
ולגבי השאלה הכללית עיין משך חכמה שמות יב, ה
דרומי כתב:תמצית מהדברים עם כמה מ"מ
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 14 אורחים